måndag 25 april 2016

Äntligen är badrumstaket klart

Nu har jag äntligen fått badrumstaket klart. När jag började tänkte jag att det bara skulle ta en helg eller så men det har varit svårt att få till effektiv arbetstid så jag har hållit på i flera veckor. Dessutom klantade jag mig och lämnade takbrädorna ute efter att jag tvättat bort färgen så de blev rejält blöta, har fått torka upp dem ett tag också.

Har lappat och ersatt en del men det kommer nog inte synas när det är målat igen.

Samma med bjälkarna - lappade och lagade men de kommer nog se bra ut när jag fått på lite färg

Det som återstår i badrummet nu är taklister, målning och så ska golvet fogas - sen kan rörmokarna komma och koppla in så ska det vara klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.