torsdag 12 mars 2015

Praktisk läsning

Utöver alla böcker om byggnadsvård så är den här riktigt bra att ha. Tror jag i alla fall. Jag har precis köpt den...

Innehåller all möjlig information om sånt där som man har en aning om hur det är men inte vet exakt plus en hel del som är helt okänt för mig. Jag har suttit och bläddrat i den några timmar nu - fascinerande! Tror jag kan avsluta mitt konto på byggahus.se och avinstallera google...

Kolla här till exempel:
Hur man ritar sin elanläggning
Klassiska byggelement...
Planering


Och 540 sidor till med saker som man behöver vet (ok, det finns också en del saker som jag inte behöver veta, tex hur man bygger en hörsal för att få bästa akustiken)

2 kommentarer:

  1. Säkert mycket matnyttigt! Kolonnordningarna kunde du fråga mamma om... :-)

    SvaraRadera
  2. Lägger den i att läsa listan.

    /Peter

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.