tisdag 19 april 2016

Hämtar och lämnar saker

De senaste helgerna känns det inte som om jag fått så mycket gjort. Jag har mest farit runt och hämtat och lämnat saker på olika ställen. det är så klart jobb som är bra att få gjorda det med men jag blir lite sugen på att sätta igång och bygga något också. Jag har varit med fönsterbågar till glasmästarn för byte och urtag av fönsterglas, sen ska de tomma bågarna till snickeriet för att rätas upp. Sen har jag varit i Västerås och hämtat isolering. Ett par vändor dit blev det. Senast var jag iväg till Östervåla och hämtade vår nya dörr.
Mjuka träfiberskivor från Woodisol i västerås - kommer ett eget inlägg om isolering senare...

Ny dörr hämtad i Östervåla - den blev också så fin att det får bli ett eget inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.