lördag 13 juni 2015

Panel, panel, panel...

Snickers har varit här och fortsatt med panelen. Det är Dorota, deras boss, som kallar dem snickers och jag tycker det låter roligt så jag hakar på. Snickers är ett par polska hantverkare som gör ett mycket bra jobb.

En lustig reflektion är att snickers röker och jag gillar verkligen inte röklukt. Men idag när solen skiner och det är 25 grader varmt så påminner lukten mig om uteserveringar och uteserveringar är ju trevligt, så då stör lukten mig inte längre... Istället fick den mig att bli sugen på en öl, så då fick jag en öl.
Amenvafaan, tänker kanske den politiskt skolade läsaren nu, sitter han och dricker bärs medan proletärerna från låglöneländer sliter i sitt anletes svett?! Icke sa nicke, jag har jobbat på med mitt eget projekt, men det får ni läsa om i ett helt annat inlägg.

2 kommentarer:

  1. Vi cruisafe faktiskt förbi i veckan och tjuvkikade lite på någon snickare som såg väldigt flitig ut just då i alla fall, trodde inte husbondefolket själva var där (+sjukt sugen på glass) så stannade inte till. Men jäklar vad maffigt det där huset är alltså och vad det händer grejer!

    SvaraRadera
  2. Klart ni skulle ha stannat till, i alla fall om det var under en helg, för då är vi nästan alltid där. Ibland har vi glass också ;-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.